• OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • OMX Baltic0,12%269,88
  • OMX Riga−0,13%874,27
  • OMX Tallinn0,19%1 726,29
  • OMX Vilnius−0,08%1 041,63
  • S&P 5000,35%5 969,34
  • DOW 300,97%44 296,51
  • Nasdaq 0,16%19 003,65
  • FTSE 1001,38%8 262,08
  • Nikkei 2250,68%38 283,85
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,96
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%108,68
  • 08.01.16, 16:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tallinna Kaubamaja kasvas

Tallinna Kaubamaja käive kasvas möödunud aastal aastases võrdluses 3,8 protsendi võrra, neljanda kvartali käive võrreldes aastataguse ajaga 5,1 protsenti, seisab börsiteates.
Tallinna Kaubamaja käive oli mullu 3,8 protsenti suurem kui aasta varem.
  • Tallinna Kaubamaja käive oli mullu 3,8 protsenti suurem kui aasta varem. Foto: Meeli Küttim, Äripäev
Tallinna Kaubamaja eelmise aasta konsolideeritud auditeerimata käive oli 555,5 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2014. aasta tulemusega, mil käive oli 535 miljonit eurot, 3,8 protsenti. Neljandas kvartalis oli kontserni käive 153 miljonit eurot, ületades sellega aasta varasemat käivet 5,1 protsenti. Kontsern teatas, et käibe kasv vastas ootustele.
Supermarketite ärisegmendi 2015. aasta esialgne konsolideeritud käive oli 383,5 miljonit eurot, kasvades 2014. aastaga võrreldes 4,2 protsenti. Neljanda kvartali konsolideeritud käive oli 104,2 miljonit eurot, kasvades aasta varasema ajaga võrrelduna 5 protsenti. Võrreldavate kaupluste kaupade käive kasvas neljandas kvartalis 2,2 protsenti ja aasta kokkuvõttes 1,5 protsenti.
Kaubamajade 2015. aasta käive 95,6 miljonit eurot, kasvades aastaga 3,3 protsenti. Sellest neljandas kvartalis oli käive 29,1 miljonit eurot, mis oli 2014. aasta neljanda kvartali tuludest kõrgem 2,4 protsenti. I.L.U. kosmeetikakauplusi opereeriva OÜ TKM Beauty Eesti 2015. aasta käive oli 5,1 miljonit eurot, kasvades möödunud aastaga võrreldes 9 protsenti. Sellest neljanda kvartalis oli käive 1,7 miljonit eurot.
Autokaubanduse 2015. aasta käive oli 60,8 miljonit eurot. Käive ületas 5,3 protsendi võrra eelmise aasta tulusid, sealhulgas kasvas KIAde käive 7,1 protsenti. Neljanda kvartali 15,2 miljoni euro suurune käive kasvas aasta varasemaga võrreldes, sealhulgas kasvas KIAde käive 3,4 protsenti.
Jalatsikaubanduse 2015. aasta käive oli 11,9 miljonit eurot, see vähenes aastaga 10,7 protsendi võrra. Neljandas kvartalis oli käive 3,4 miljonit eurot, kasvades võrreldes 2014. aasta sama ajaga 7,7 protsenti.
Kinnisvara ärisegmendi 2015. aasta grupiväline käive oli 3,7 miljonit eurot. Käive suurenes eelmise aastaga võrreldes 12,6 protsenti. Neljanda kvartali grupiväline käive oli 1,2 miljonit eurot, kasvades eelmise aasta sama ajaga võrreldes 38,5 protsenti. Neljanda kvartali käive kasvu toetas edukas Viimsi keskuse avamine 2015. aasta augustis ning Lätis Rezekne hoone üürileandmine grupivälisele osapoolele.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.10.24, 11:59
Üürnikust omanikuks: Tallinna südalinnas on müüa piiratud kogus esinduslikke büroopindasid
Kuna ärikinnisvara arendatakse reeglina vaid üürimiseks, on endale A-klassi büroopinna ostmine harvaesinev võimalus, mida edukal ettevõttel tasub väga tõsiselt kaaluda, rõhutab Tallinna südalinnas paikneva Büroo 31 müügijuht Taavi Reimets ning lisab kogemusele tuginedes, et omanikuna tekib kasu nii kohe kui ka kaugemas tulevikus.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele